torsdag 22. mars 2012

Dette vil du ikke gå glipp av!!



har vi begynt nedtellingen til flyttingen ..
Den endelige datoen kommer ganske  snart.
I den forbindelse vil det skje mye spennende her hos oss.

Følg med både på Bloggen og FB siden fremover ..
Dette vil du ikke gå glipp av..

Først starter vi med en utdeling av et gave kort...

Når Facebook siden våres har fått 800 likere
vil vi trekke ut en heldig vinner som får et gavekort på 1000 ,- kr.
Gavekortet kan benyttes i butikken og i nettbutikken som kommer veldig snart.

Klikk på LIKER knappen og DEL  med vennene dine  :
http://www.facebook.com/DenGronneBaljen 

Legg igjen en hilsen på at du gjort det i dette innlegget eller på FB siden 
Da er du med i trekningen av gavekortet.




Ønsker dere velkommen til en hyggelig handel.
Idag har vi åpent til 19.00


109 kommentarer:

  1. Jeg liker på facebook, følger bloggen og deler :) Er gjerne med i trekningen om gavekortet. Gleder meg til å se resten :)

    SvarSlett
  2. Spennende :) Jeg har trykka liker, har delt og er følger her inne :)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Sjarmerende og koselig butikk du har! Var hyggelig å være innom i dag!
    Har allerede hengt opp de små speilene i trollhasselen - ble fint. Bilder kommer på bloggen min en annen dag! Følger med deg videre jeg, både her, på FB og i butikken! :-)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Høres veldig spennende ut!Lykke til med flyttingen..God helg:)

    SvarSlett
  5. Jeg er med på både bloggen og fb, og deler veldig gjerne :)

    Lykke til :)

    Klem Inger

    SvarSlett
  6. Ja! Eg vil vinne:)
    Eg har postet på Facebook!

    Spennande:)

    SvarSlett
  7. Liker masse <3

    Deler og trykker her & der ;)

    Klem og masse lykke til

    SvarSlett
  8. Ja jag vill vinna:)Ska gilla på F.B också...
    Ha en alldeles underbar helg!

    SvarSlett
  9. Masse lykketil med flytting .. jeg har også lyst å Vinne. flott bryllups gave til meg og min Kjære . Ha en super flott helg

    klem jeanette

    SvarSlett
  10. Jeg har trykket LIKer og dn grønne baljen er på facebooken min. Satser på vinnerlykke.
    Klem

    SvarSlett
  11. Jag har tryckt på GILLAR-knappen och önskar att delta i utlottningen. Ha en skön helg!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvarSlett
  12. Jeg både liker og følger....og deler :)

    SvarSlett
  13. Har selvfølgelig delt :D
    Krysser fingrane! Hilsen Grete

    SvarSlett
  14. Takk for hyggelig kommentar hos meg :) Klart jeg vil være med!

    SvarSlett
  15. både liker og deler ....... og følger
    Håper at vinnerlykken treffer meg denne gangen

    SvarSlett
  16. Hei-hei:)
    Tusen takk for koslege ord som du legg igjen hos meg:) No følger eg deg både på facebook(har delt også) og på bloggen. La deg til i bloggrollen min i tillegg slik at eg kan følge med. Det virker som om du har ein heilt nydeleg butikk etter min smak. Ei eg kjenner i Bergen har sagt at her MÅ eg ta eit besøk;) Og det har eg veldig lyst til:)
    Ha ein nydeleg dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  17. Jeg vil gjerne være med å prøve
    lykken her hos deg ღ Skal dele
    siden din på Facebook siden min
    MissMette :) Ha en fin dag....
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  18. Har lagt meg til som følger her og på FB og skal linke siden på FB siden min.
    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Spennende tider her forstår eg. Kunne godt tenkt meg og vert med på trekningen, men nå er nå ikkje eg på facebook da. Ha ein deilig dag! klem.

    SvarSlett
  20. Heisann:)
    Har delt på facebook og blogg, så nå krysser jeg fingrene:)

    Klem Marianne

    SvarSlett
  21. Hei, Så kjekt :) Og takk for koselige kommentar hos meg :) Nå liker jeg dere på fb og har delt med vennene mine på Fb. Så da krysser jeg tærne og håper på det beste. :)
    Gleder meg til dere åpner nettbutikk. Dere har mye fint.
    Klem fra Tine

    SvarSlett
  22. Hei og tusen takk for komentar hos meg =)
    Wow, så utrolig gøy, dette må jeg jo bli med på, så liker på fb og selfølgelig delt =))
    Ønsker deg en nydelig dag,
    klem Heidi

    SvarSlett
  23. Hei!
    Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min.
    Jeg vil veldig gjerne delta i din give-away, så jeg 'liker' og 'deler' på FB.
    Jeg har vært innom butikken, fikk kaffe av dere og allting, men visste ikke om bloggen.
    Legger meg til som følger og gler meg til å se hva som skjer fremover ;-)
    Klem :-)

    SvarSlett
  24. Hei!
    Jeg vil veldig gjerne være med, liker på FB og har "delt". Ha en fin dag!
    Randi:)

    SvarSlett
  25. Hei klart jeg har lyst å være med. Takk for at du tipset meg og takk for en hyggelig kommentar.
    Ønsker deg en fin dag.

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  26. Hei!
    Takk for koslig helsing hos meg og for at du tipsa meg om vinnar moglegheitane!! ;o)
    Eg vil gjerne være med på trekninga, håper eg fekk det til inne på FB!!
    Ha ein super dag!
    klem IB

    SvarSlett
  27. Da har jeg vært inne på siden og trykket liker og delt...
    Krysser fingrene for å finne.
    klem

    SvarSlett
  28. Jeg har likt på facebook. Blir spennende å se om jeg vinner.
    Synnøve søster.

    SvarSlett
  29. Liker på face, har delt og følger :)

    Masse fint her!! :D

    SvarSlett
  30. Heisann!
    Jeg liker og deler :)
    Denne sjangsen kan jeg jo ikke gå glipp av!
    Ha en flott påske!
    Klem

    SvarSlett
  31. Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg:)selfølgelig vil eg være med på dette,har likt og delt med alle på facen:)
    Masse fint!
    Ein fin kveld til deg!

    SvarSlett
  32. Ojjj, nei det har du rett i - dette vil vi ikke gå glipp av.Så mye vakkert som dere alltid har i butikken ville det ikke være så veldig vanskelig å kose seg med det gavekortet. Skal inn og dele på fb, liker gjør jeg fra før. Ha en kos kveld.

    SvarSlett
  33. Kan ikke gå glipp av sånt;) Fine ting på bildene:)

    SvarSlett
  34. Det är inte vanskelig å klicka "liker" på FB för noe man verkligen liker. Jag är med! :-)

    SvarSlett
  35. Jeg liker, deler og følger :) Så flott premie :)

    Lykke til med flyttingen :)

    SvarSlett
  36. Liker og deler på fb og bloggen min

    SvarSlett
  37. Så klart jeg ønsker å delta :) Har vært innom facebook og likt og delt!
    Håper du har en helt fantastisk dag :)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  38. Selvfølgelig ønsker jeg å delta i deres Give-Away!
    Jeg besøkte standen deres på messen i fjor og gleder meg til å besøke dere i år også! :)
    Jeg liker og deler på facebook.

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  39. Tusen takk for kjempekoselig hilsen inne hos meg :)

    Jeg liker og har delt på Facebook :-)

    Ha en flott dag og gleder meg til å titte innom her igjen:)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  40. Hejsa
    Mange tak for din søde kommentar inde på min blog og tak for tippet til din konkurrence.
    Den deltager jeg selvfølgelig gerne i og har delt på facebook.
    Ha´ en fortsat dejlig dag.
    Kram Dorthe

    SvarSlett
  41. Heia
    Takk for tipset fra deg ! Klart jeg vil være med og prøve lykken :-)
    Jeg er følger og liker fra før, både på blogg og FB, og delt har jeg selvfølgelig :)
    Da er det bare å krysse fingrer, masse jeg liker hos Den Grønne baljen!!
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  42. Delt, liker og følger! =)

    Flott blogg, og gledar meg til nettbutikken! =)

    Takk for titten innom meg, forresten! =)

    Bente

    SvarSlett
  43. Har delt, følger og liker. Håper jeg er med. ;)

    SvarSlett
  44. Ja var innom her å sjekket tidligere, men jeg er ikke på facebok, så da får ejg ikke blitt med på en slik kunkurranse, desverre.

    SvarSlett
  45. Hei du!

    Skal trykke LIKER og dele på FB.
    Takk for tipset!

    klem, Janni:)

    SvarSlett
  46. Takk for koselig kommentar på bloggen min -
    blir gjerne med på dette :)
    Full fart innom facebook for å like og dele ;)

    Ha ein flott dag!

    Klem

    SvarSlett
  47. Klart jeg vil være med på dette!

    God helg!!!

    Klem T

    SvarSlett
  48. Jeg vil gjerne være med!
    Nå har jeg vært inne på FB og både delt og likt:-)

    SvarSlett
  49. Hei, Takk for koselig innlegg på bloggen min:)
    Jeg liker, deler og legger meg til som følger på bloggen
    Blir gjerne med i trekningen:)
    God helg!
    Karen

    SvarSlett
  50. Hei- og takk for koselig besøk på bloggen min :) Jeg har delt og liker dere på facebook- så da er jeg vel med i trekningen :))

    SvarSlett
  51. Liker og deler og krysser fingrene for vinnerlykke;=)

    SvarSlett
  52. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Jeg deler og liker og krysser fingre og tær.
    Ha ei fin påske.
    Elisabeth

    SvarSlett
  53. Har delt på face...og liker jo selvfølgelig "Den grønne baljen :)

    SvarSlett
  54. Hei,
    oppdrag utført :) så hyggelig at du la igjen en kommentar hos meg, så fant jeg siden din :)

    Klem fra Mari Ann

    SvarSlett
  55. Hei:) Jeg er med...FB er liker og delt:)Flott premie da,gitt:))

    SvarSlett
  56. Liker på facebook :)
    La meg og til som følger på bloggen.

    Klem Birgit

    SvarSlett
  57. Vil gjerne slenge meg med :)
    Klem sissel

    SvarSlett
  58. Heisann !
    Har postet på facebook, og vil gjerne være med i trekningen av gavekort,
    spennende butikk som eg kommer til å besøke :)
    Ha en herlig påske :)


    jannemor61@hotmail.com

    SvarSlett
  59. HEI JEG VIL GJERNE VÆRE MED PÅ GIVE A VEI OG LA TIL BLOGGEN OG DET BLIR GØY OG FØLGE MED

    SvarSlett
  60. hei :)
    jeg er med :) likt og delt;)
    god helg! klem :)

    SvarSlett
  61. liker , og har delt jeg også :-))

    Merethe m

    SvarSlett
  62. Jeg er med:0)

    God påske.

    Klem

    SvarSlett
  63. Nydelig i blått :) Liker og deler ,vil gjerne være med i trekningen !!!!
    Ønsker deg ei god påske.
    Ps flytter ???? Hvor da ????
    Hilsen Kari

    SvarSlett
  64. Da prøver jeg meg her også:)
    Liker og delt på facebook, da er det bare å håpe!!!!

    Klem

    SvarSlett
  65. Hei på deg !

    jeg vil gjerne være med ...både liker og deler

    Fin påske til deg

    Klem

    SvarSlett
  66. Så morro med så flott premie da gitt. Jeg blir gjerne med. Følger dere og har like'a dere på facebook ;).
    Ønsker den grønne baljen en fortreffelig påske.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  67. Spennende tider hos deg, og skulle gjerne hatt en tur innom butikken din. Skal slett ikke se bort fra det at jeg en dag dukker opp :o) Hender jo jeg er på de kanter.
    Flott gavekort du gir bort, heldig er den som stikker av med det.

    Ønsker deg lykke til med flytting og nettbutikk.

    Ha en fin påske.
    Jegliker og deler på Fb

    SvarSlett
  68. Har delt siden deres på min FB side :)
    Ønsker deg en fin påske.

    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  69. Vil så klart være med på denne:) Jeg liker på facebook.
    Krysser fingrene;)
    Kari-Anne

    SvarSlett
  70. Heisan!

    Dette vil jeg gjerne være med på :)
    Liker, og har delt :)
    Riktig GOD PÅSKE!

    Mvh. Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  71. Liker og deler!

    God påske

    Klem charlotte

    SvarSlett
  72. Liker og delt både på bloggen og på fb.. :)

    Krysser fingre og tær og ønsker dere en god påske!

    Mvh
    Monica

    SvarSlett
  73. Sissel Barhaugen9. april 2012 kl. 20:07

    Delt, og gleder meg til å besøke dere og Sigfrid neste gang jeg er i Bergen :-)

    SvarSlett
  74. Liket og delt :)

    Ha en flott dag!

    Carpe diem

    SvarSlett
  75. Kjempefin blogg, har lagt meg til som følger, liker på FB og linket på min blogg.
    Gleder meg til nettbutikken deres åpner :-)

    SvarSlett
  76. Utført :-) Fin blogg! :-)

    alette10@hotmail.com

    SvarSlett
  77. Trine Mim Liker og har delt

    SvarSlett
  78. Både liker og deler på FB
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  79. Utrulig fin kanne

    o-r-u-s@hotmail.com

    SvarSlett
  80. Jeg vil gjerne være med i trekningen! Liker og deler på fb =)
    Hilsen Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  81. Hei!

    Jeg vil gjerne være med i trekningen:) dette likte jeg veldig godt og deler på bloggen min, da jeg ikke ha FB

    Klem Merete

    SvarSlett
  82. Hei :)
    Jeg er gjerne med i trekningen om gavekortet:)
    Jeg liker på facebook, følger bloggen og deler :)
    Hilsen
    Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

    SvarSlett
  83. Er med!

    Hilsen Thea
    theastyles@hotmail.com

    SvarSlett
  84. Liker, deler og er følger :)

    SvarSlett
  85. Så stor og flott premie! Jeg har likt og delt siden, og lagt meg til som følger av bloggen:) linda_nysveen@hotmail.com

    SvarSlett
  86. Dette var jammen en spennende nettbutikk - mye godt "snop", Vil følge godt med videre fremover - Kjekt å kunne kjøpe litt anderledes ting som jeg ikke finner i butikken.

    SvarSlett
  87. Jeg er med :D Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  88. Jeg har delt og liker :)
    Ha en flott ny uke:)
    klem fra Janne

    SvarSlett
  89. Hei, jeg liker på FB, følger bloggen og deler, gratulerer med nettbutikk og nye lokaler, klem:)

    SvarSlett
  90. Hei hei!!
    Jeg liker og følger og deler både her og på facebook.
    Og blir gjerne med!!!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  91. Liker og har delt på facebook. Lykke til med flytting til nye lokaler! :)

    kajsaskavhaug@hotmail.com

    SvarSlett
  92. Jeg er med!
    dinkafox@yahoo.com

    SvarSlett
  93. ڿڰۣ✿¸ڿڰۣ✿
    ╔═════ஜ۩۞۩ஜ═════╗
    ▓♥Liker & Deler♥ ▓
    ╚═════ஜ۩۞۩ஜ═════╝på Facebook.
    Oj for en spennende butikk,her skal jeg garantert innom.
    Gratulerer med nye lokaler i Indalsveien,kommer nok innom en liten tur.
    Varm hilsen fra meg Monica Karin - canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  94. Da har jeg likt siden deres på facebook, og delt den med mine fb-venner =) Lykke til med siste forberedelser til åpningen på lørdag =) Jeg kommer =)

    SvarSlett
  95. Dette var en supewr premie. Jeg er med. Har likt på facebook, og deler på min side!

    SvarSlett
  96. Den er delt og likt!! spennande!

    SvarSlett
  97. Ops !!! Her vil en være med :-)

    plosella_38@live.com

    SvarSlett
  98. Jeg liker på FB og har delt på FB, så jeg er med
    Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  99. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Spretter innom en liten tur til jeg...
    ( \_/ ) Har delt engang til på Facebook..
    (='.'=) Å har lagt meg til som følger denne
    (")_(") gangen.. Ønsker dere en videre fin uke..
    Varm hilsen fra Monica Karin - canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  100. Koselig blogg og bilder. Har likt deg på Facebook (har ikke blogg) og delte siden så nå får vi se hvor fort du får de 158 som nå mangler oppi det flotte runde tallet 800! :)
    Lykke til...gleder meg til å kikke innom butikken. =)
    Mvh, Lena

    SvarSlett
  101. oi...har vist en haug gammel blogg som ikke har vært i bruk på 4 år! hehe...jaja...kanskje jeg får en opp å gå noen gang. :)

    SvarSlett
  102. .... I skrivende stund ser jeg at det er 657 likere, så det nærmer seg... :)
    Flott blogg og fine bilder!
    -Og kjempefin premie- blir gjerne med, og deler videre :)))

    Mvh. Sandra :)


    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett