fredag 29. juli 2011


Da er jeg hjemme etter en flott ferie..
Masse nye varer er med meg hjem.. 
i skrivende stund står det meste i tilhengeren enda..
Da vi kom hjem sent i går kveld.
Men denne gamle sjarmerende sekke hjulet er kommet inn..
Denne er fra 60 tallet...



I god stand er den og kan brukes...


Gammel sjarmerende stige er kommet inn...
Stilig og bruke som pynt..
enten man vil henge tekstiler eller blomster på den..



Denne er virkelig nostalgisk..
En gammel Texaco bensin kanne fra 50 tallet--
 Den er helt rå i det rette miljøet..


Kurver har jeg flere av..men bare denne skjønne er kommet inn i butikken.. 
man kan legge pleddet eller puter i den...


Og denne gamle vispen er bare så nostalgisk..
Vispen er av tre... den rommer hele 4 liter..
Helgen vil jeg bruke til å pakke ut varer
 og i neste uken vil butikken bugne av mange spennende nye varer..
Tusen takk til mine gode snille sommer hjelper... de har gjort en kjempebra jobb..
Ønsker nye og gamle kunde hjertelig velkommen til en hyggelig stund i Baljen


Kerstin

1 kommentar:

  1. Härliga gamla föremål! Min favorit är den där vispen i glasburken, vacker!

    Ha en skön helg!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvarSlett