onsdag 17. august 2011



Hei alle sammen...

Håper dere får nyte de herlige  sen sommerdagene vi har om dagen.
Hage livet er ikke over riktig ennå..
Man kan ennå få mange fine stunder i hagen før høsten setter inn..

Hva med å pakke picknick kurven og ta måltidet ute i hagen...
Ta en hvil i fluktstolen og la tankene vandre...

I Baljen kan du finne det meste til å skape en hyggelig stund i hagen ..


Skjønne termoser til kaffen..
og en gammel sjarmerende matboks..
som også kan brukes til andre ting så klart..


 Og en iskald cola smaker vel godt i varmen ?


En må ikke glemme å rydde i hagen til vinteren..
da kan gamle redskaper være gode å ha..
Eller man kan rett og slett bare bruke de til pynt..
utrolig sjarmerende å lage en stilleben i en hage krok...
Den gamle riven kan også brukes som knaggrekke..
Det er bare fantasien som setter begrensinger..


Minner om nett bloggen som er åpen..
Link finner du til høyre på siden..
Det er ikke alle varene som ligger inne på nett bloggen som finnes i butikken ..
Men ser du noe på bildene du kunne tenke deg er det bare å sende en mail


I morgen torsdag er det lang dag i Baljen...
Holder åpent fra 11- 19.
Velkommen inn til en hyggelig stund..
Kerstin

2 kommentarer:

  1. Så masse flott og herlig du viser her;o)) Slike klappstoler er bare hleskjønne og den hårtørkeren under her gir meg assossiasjoner til min mors tørker da jeg var liten;o)
    Håper du får tid til å nyte de resterende sommerdagene, Kerstin. Er sikker på at dagen flyr i din skjønne butikk;o))

    Ha en flott helg når du kommer så langt.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  2. heldige du som har den grønne baljen! Det er nok min drøm også - det å kunne ha sin egen butikk og kjøpe inn og selge videre. her sitter jeg og jobber på kontor og lengter vekk! Mitt firma det også men en helt annen bransje. Kanskje en vakker dag blir det muligheter for noe annet.

    SvarSlett