fredag 21. oktober 2011

Snart helg !



Fredagen er her med regn og sterk vin..

Skikkelig høst vær..
Men jeg begynner å komme i julemodus..
Planlegger jul i Baljen..

1. November vil jule varene komme i butikken...


Det kommer stadig nye varer inn i butikken..
Nye stilige skilt er kommet inn...



Gamle shiffon flasker..
Rustikke og flotte..


En kjempefin toalett veske...

I friske farger...


Jeg har fått inn et vill svin skinn..
Man kan enten legge det på gulvet eller henge det på veggen..



En kjempefin kommode..
laget i kamfer tre..
Og det dufter deilig  kamfer av den..




Det er ennå plasser igjen til blogg treffet, så det er bare å melde seg på..

Vær meldingen spår sol på søndag   frem til da får vi nyte stunder inne i lun varme og tente lys..

Ønsker dere en fin fredag og varmt velkommen !!




2 kommentarer:

  1. Litt artig, men jeg satt akkurat og tenkte på deg og butikken din like før jeg fikk kommentaren din;o))) Jeg har også måttet la bloggen lide mer det siste halvåret. Rekker ikke alt jeg har lyst å gjøre, men vi kommer kanskje sterkere tilbake både du og jeg;o))
    I allefall veldig kos å høre fra deg igjen!

    Så mange koselige skilt du har fått inn! Liker godt stilen. Er nok mer eller mindre i julemodus jeg goså. En spennende tid vi går mot;o))

    Ønsker deg en flott helg, min venn.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  2. Hmmm, nydelig kommode da!!! Og ja, masse andre ting!

    Synd bloggtreffet er så langt unna men med formen min må jeg nok uansett holde meg litt lengre hjemme skal jeg bli tipp topp igjen;)

    KOs dere og lykke til!

    ps, har du sletta andre bloggen din eller...?

    Og javisst, den lille hunden min begynner bli stor og sterk og endelig idag kunne ejg ta emg entur ut jeg også med henne!!! Artig og gleder emg til å bli med på ordentlig skogstur!!

    Klm

    GundaM

    SvarSlett