fredag 30. desember 2011

Et Nytt År banker på døra!!

2011 takker snart for seg og er snart bare et minne .
Og et nytt og ubrukt år  banker på døra.
Et år med mange nye muligheter..

En liten oppsummering av dette året for Den Grønne Baljen.
Dørene åpnet i slutten av mars dette året.
Nærmere bestemt 25 mars. 
I midten av Juni tok det en litt ny vending da jeg overtok butikken alene.. 
Det har vært en spennende og lærerik periode..

Jeg vil rette en stor takk til alle som har støttet meg og  hjulpet meg i løpet av denne tiden . Jeg har satt veldig stor pris på all hjelp og støtte dere har gitt meg. 

Mange nye erfaringer har man fått med seg på ferden ...
Heldigvis mest av de gode.

Butikken har vokst og blitt  kjent for nye kunder. Og kundene har kommet fra fjern og nær.
Og mange hyggelige tilbake meldinger har jeg  fått i løpet av disse mnd.
Og det har vært tilbake meldinger som har varmet hjerte mitt og gjort meg veldig glad.
Og som gir meg troen på at butikken er et konsept som  Dere ønsker og vil ha. 

I høst var DGB med på Bolig og Interiør messen  i Grieg hallen. Noe som var en kjempe  suksess. 
Siden har det vært vellykkede blogg treff.
Utlodninger på bloggen.
I desember var det søndagsåpent. Noe som også var suksess.
En Blogg butikk er  blitt åpnet .




Det Nye året ligger ubrukt foran oss.
Status for året vi  forlater skal gjøres opp..

Jeg har mange planer for  Den Grønne Baljen  neste år.
Spennende planer.
Som jeg skal dele med dere når alle ting er på plass..

Det vil bli kunde kvelder og blogg treff i dette året også.
Det vil helt sikkert bli utlodninger også.
Så forhåpentligvis vil 2012 bli et innholdsrikt og spennende år .
Og til alle Dere som legger igjen en hilsen her på bloggen og på Facebook...
Tusen takk!
Tilbake meldinger og hilsener gjør bloggen og FB mer levende og hyggeligere for både meg og dere som leser den...
Og jeg blir veldig glad !!

Og tusen takk til alle Dere  hyggelige kunder som har vært innom butikken .
Alle hyggelige samtaler , historier man får ta del i  ...
det er dette som er en del av det unike med denne butikken.

Her har vi tid til å høre på en hyggelig historie fra " før i tida"
Minner som dukker opp og som dere får lyst å dele..
Jeg setter utrolig pris på alt dette i min arbeidsdag.
Det er det som gjør dagen spesiell og hyggelig.
Og man går hjem med et smil om munnen....

Ønsker både gamle og nye kunder og alle dere andre
Et Riktig Godt Nytt År...
Håper vi sees i 2013...

10 kommentarer:

  1. Et spennende år har det vært for deg Kerstin....og jeg er glad du helst har gjort gode erfaringer.
    Det skrytes av butikken din og det synest jeg er kjekt!!
    Ønsker deg alt godt videre...og håper vi treffes før 2013...fniiis....det var nå vel lenge til :o)
    Godt nyttår og god nyttårsklem fra meg !

    SvarSlett
  2. Fredelig oppsummering fra en fin dame i en fantastisk fin butikk !!
    Lykke til i det nye året :)

    Hilsen Sol

    SvarSlett
  3. Heisann Kerstin:)
    Ja nå har min svigerinne vært her i julen,hun bor på Fana og jeg måtte selvsagt spørre om hun hadde vært hos deg.hvilket hun hadde...og elsket :))
    Og som jeg bare måååååtte besøke når jeg er i Bergen neste gang.Akkurat det var en selvfølge fra før da:)
    Det ser ut som du har så mange fine skatter og du virkelig som "ei trivelig taus" det aner meg at man får med seg mer enn det som er i handleposen når man går ut fra butikken din!:)
    Spennende med planene dine som jeg er spent på å høre etterhvert,ønsker deg et virkelig Flott Nytt År med mange spennende utfordringer i vente:)
    toveklem:)

    SvarSlett
  4. Jag önskar dig ett riktigt Gott Nytt År! Hoppas att alla dina önskningar slår in. :-)

    Klem!

    SvarSlett
  5. Ett Gott Nytt År önskar jag dig!
    Kram Frida

    SvarSlett
  6. Hei på deg!
    Det var kjekt å få helse på deg i 2011, håper vi også sjåast i 2012!!
    Kjem nok innom butikken, skal du sjå :o)
    Godt nyttår til deg!
    Klem frå Frøken Loppe

    SvarSlett
  7. ønsker deg et riktig godt nytt år i Baljen!
    klem,magny

    SvarSlett
  8. Alltid så moro når man finner "nye" blogger :) Selv er jeg en fersking i Bloglandia, har mye å lære, men det kommer nok etterhvert. Morsomt navn på bloggen din forresten.
    Så fin butikk!

    SvarSlett
  9. Hoppas ni haft en fin nyårshelg och att nya året börjat bra...god fortsättning på 2012 hälsar Viola och Malte bus

    SvarSlett
  10. Ønsker deg et riktig godt nytt år!
    Takk for det gamle! Jeg kommer innom Baljen i år også :)

    SvarSlett