torsdag 23. juni 2011

Kundekveld


Så hyggelig at så mange ville være med på trekningen av de fine smykkene..
Det er enda ikke for sent..
Det på går frem til kl 12.00 på torsdag 29 Juni.
Den dagen vil det også være kunde kveld i Den Grønne Baljen.
Hele dagen vil det være noen varer som er satt ned i pris.
Noe enkelt vil bli servert igjennom dagen.
jeg byr på kaffe og kald drikke.


Klikk på linken under hvis du vil være med på sommer Give awayen  min
http://dengronnebaljen.blogspot.com/2011/06/da-er-det-tid-for-en-liten-sommer-give.html#comments

Minner om de nye åpningstidene i Den Grønne Baljen, de finner du til høyre på siden..
Vil ønske dere alle en riktig fin St. Hans kveld.

Kerstin

5 kommentarer:

  1. Koselige bilder fra Baljen :o)
    Ønsker deg en fin kveld Kerstin
    Klem!!

    SvarSlett
  2. Herlige bilder!! ;)
    Jeg trodde jeg hadde lagt meg til som følger, men nå har jeg det <3
    Nyt av skjønne dager <3
    Klemmer Anki

    SvarSlett
  3. Skulle gjene ha vært der, men er nok på vei til Svalbard (!!)da...Vi ses plutselig :-)

    Klem*

    SvarSlett
  4. så hyggelig! kan desverre ikke komme, vi er midt i planlegging av låvebryllup, somskjer 2.juli her,
    klem og fin sommer!
    magny

    SvarSlett
  5. Å, dere er så flink å få det beste frem i varene deres! Gamle ting kommer til heder og verdighet hos dere!

    Kjekt å se!

    Lykke til med salg.
    Klem fra Os:o)

    SvarSlett