mandag 26. september 2011

En fantastisk helg er over !!!



For en fantastisk helg !!!
Dette var virkelig suksess..
Arrangørene har virkelig gjort en fantastisk jobb...
Og masse mennesker var innom messen i løpet av helgen..
Jeg gleder meg allerede til neste år..
Jeg tror de aller fleste koste seg og syns dette var en flott opplevelse..
Alle hadde lagt ned en kjempe jobb med standen sin...
Og det var mange flotte stander å se... 

Her får dere en liten smakebit av standen min...






Nydelig gammel amerikansk sminke kommode...


En gammel vaske stativ.. kjempe sjarmerende og fin..


Gamle skilt, Norges glass som fint kan brukes til lykter..



En opplevelsesrik helg er over..

Jeg ønsker varmt velkommen til gamle og nye kunder i Baljen denne uken..
Tirsdag åpner butikken igjen som vanlig..
Og jeg venter inn spennende varer som kanskje kommer denne uken..
Åpningstidene  ser du til høyre på siden..



10 kommentarer:

  1. Ja, hos deg var det full rull hele tiden!! Var jo innom noen ganger (hehe) - og det var kø!! Et godt tegn :o) og du så virkelig ut til å storkose deg!

    Det var nok en mening med at jeg stakk innom den dagen for en god del uker siden...

    Ha en superfin uke, Kerstin!

    Klem J.

    SvarSlett
  2. Ser ut som en fin helg!
    Så mycket fint du hade att sälja!!!!
    Önskart dej en fin vecka!
    Klem Kathrine

    SvarSlett
  3. Oj vilken fin monster fylld med vackra ting. Toalettmöbeln/spegelmöbeln var ju helt underbar. Ha nu en fin start på veckan!
    Kram Pia

    SvarSlett
  4. for en flott stand, for et arbeid du har gjort!!
    så kjekt å høre du er happy me dhelgen1
    klem,magny

    SvarSlett
  5. Hei kerstin :)
    Så kjekt å høre at du har hatt en
    flott messe og helg :) - nydelige
    ting du har her. Likte bare såååå
    godt de skjønne koppene på det
    første bilde ღ og ser at du har
    noen stilige bilskilt liggende :)
    Ønsker deg en fortsatt fin uke,
    klem fra Mette

    SvarSlett
  6. Flott messe, og kjempefin stand du hadde. Kommer en tur i butikken din en dag:)

    Hilsen meg som kjøpte de blå kjøkken-redskapene...

    SvarSlett
  7. Du hadde en kjempeflott stand!
    Et godt tegn at du måtte hente flere varer i butikken :)
    Ha en flott dag.

    Hilsen meg som er såå fornøyd med min nye paraply!

    SvarSlett
  8. Hei,
    grattis med SUPERFIN stand. Ordentlig koselig. Så kjekt å stikke innom til deg. Alltid smilende og hyggelig.
    Ønsker deg en fin uke videre.
    Hei fra meg:-)

    SvarSlett
  9. Hei på deg.
    For en flott stand!! Fikk dessverre ikke sett den ordentlig, her var det mye folk ;) Det er jo selvsagt et godt tegn!!!
    Ser at du gleder deg til neste år allerede.., jeg også ;) Da får jeg "ta frem albuene" slik at jeg får sett skikkelig hos deg ;)
    Ønsker deg en riktig glad onsdag, og gratulerer med vel gjennomført messe!!

    SvarSlett
  10. Heihei!

    Så kjekt å sjå deg på messa! Nydeleg fin stand du hadde! Flott at du er fornøyd!!

    SvarSlett