torsdag 16. februar 2012

Nytt Jeanne d `Arc Living magasin !


da er det nye magasinet kommet i butikken..
Dette magasinet bugner av masse inspirasjon til påsken..

Hvordan man kan pynte nydelige påske egg..
flotte repotager av vakre hjem..
De presenterer også sine medarbeidere i numrene fremover.. 
Veldig hyggelig å bli kjent med de som jobber med varene de produsere..


Herlig vårlig innslag i magasinet..
Hvem ønsker ikke å tjuv starte litt med våren inne..
vår løker er enkle å drive frem inne  ..



Snart nærmer vinter ferien seg...

Man kan jo ta med seg  bladet på vinter ferien og lage litt påske pynt på hytta eller hjemme..

Ønsker dere en fin torsdag og varmt velkommen i Baljen..


9 kommentarer:

  1. Å som jeg gleder meg til åfåfingrene i bladet....alltid like kos:)
    Ser ut tilværet mange fine homser ihvertfall,de pleier åværeflinke der:)
    Kos deg restenavtorsdagen:)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  2. det mest inspireren de magasinet som finns!!
    god (lang)helg...
    klem.magny

    SvarSlett
  3. Ååå kor e gleder meg til å koma heim til Norge og interiørmagasina mine som jeg abonnerer på. Også Jeanne`de Arc Living - er et fantastisk magasin :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Har köpt den idag,helt underbar!!!!
    Kram
    Ninni

    SvarSlett
  5. Håper jeg finner det i handelen før vinterferien. Blir visst vanskeligere å finne det nå som de har sluttet å ta det inn i dagligvarebutikkene. J.D. Living er som en interiørbok hver gang. De bevares, i rekkefølge, oppi en trekasse og tas stadig frem.
    Ha det så bra!

    SvarSlett
  6. Har allerede fått med meg at Kjersti hos Nytt&SHabby har fått det inn, så må nok ta turen til henne så snart som mulig! Magasinet er alltid herlig lesning og flott inspirasjon :)

    Fortsatt fin kveld til deg og jiiippiii - helg igjen i morgen - kooos deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  7. Gleder meg til jeg får kjøpt det! Bare så synd at det ikke selges i ulike kiosker og butikker lengre...
    Ha en fortsatt fin kveld!:)

    SvarSlett
  8. Ser ut som om jeg må gå til innkjøp av bladet gitt ;-)

    SvarSlett
  9. Nydeligste gyngehesten <3 Tenker den snart kommer til å få noen søte små på ryggen igjen :)
    Klem fra Camilla

    SvarSlett