fredag 4. mai 2012

Lørdag blir det åpningsfest


En liten titt inn i  butikken i dag.. 



Lørdag blir det åpningsfest... 
Der alle som handler kan være med på trekning av et gammelt skole kart...

Hyggelig om du kikker innom..
Du får 10 % på hele kjøpet ditt. Gjelder ikke varer som allerede er nedsatt .


Kaffe og kake får du også..




Det er enda mulighet til å være med på Give awayen..Så del det med dine venner og bekjente så får de også muligheten til å være med på  GIVE AWAYEN vår . Trekning er 6 mai.
Klikk på linken ovenfor og legg igjen en hilsen under innlegget du kommer til. Del innlegget på bloggen eller FB siden din slik at flere har mulighet til å være med om disse flotte premiene...

Hvis du ikke har blogg legger du igjen en hilsen med mail adressen din . 

Minner også om at jeg deler ut et GAVEKORT på 1000,- kr.Dette har du mulighet til vinne. Du må bare trykke LIKER på Facebook siden vår og del det med andre . Så er du med i trekningen om gavekortet..Når vi når 800 liker trekker vi ut en heldig vinner. Den heldige vinneren kan bruke gavekortet i butikken eller nettbutikken som nå er åpen .. 

Hvorfor ikke ta med en god venn eller venninne for å nyte en hyggelig stund i Baljen, i kaffe kroken kan du nyte en kopp kaffe eller to =))

Velkommen !!

7 kommentarer:

  1. Wowh, for en flott butikk!! Her skulle jeg ha vært:) Lykke til med åpningen! Mvh Marianne

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny butikk Kerstin!
    Skal ta turen ned snart...men lørdag er det jobb for meg!
    Lykke til :)

    SvarSlett
  3. Grattis till nya butiken!
    Ser så fiiiiint ut!
    Lycka till!
    Kramar Kathrine

    SvarSlett
  4. Lykke til med åpningsdagen som er på selveste bursdagen min :)))
    Må ha meg en tur innom butikken din nå etter hvert ser jeg...
    Masse fint du har, å så kjekt i nye lokaler :)

    Håper det ramler inn kunder mens jeg sitter på flyet til Rhodos :)
    Klem Heidi

    SvarSlett
  5. Gratulerer med flott butikk!
    Skulle så gjerne vært der ..men veien er for lang.
    Til høsten skal barnebarnet mitt studere i Bergen..
    jeg har sagt at da blir det besøk hos han og Den Grønne Baljen !
    Lykke til !
    Klem Anne

    SvarSlett
  6. Tillykke med din fine butik. Jeg ville gerne kigge forbi... måske en anden gang.

    Hav en dejlig dag

    SvarSlett
  7. Gratulerer med nytt butikklokale!
    Nå når bryllupet i vårt hus er ferdig, må jeg ta meg en tur.
    Lykke til med feiringen!

    SvarSlett