torsdag 14. juli 2011

Da var det en ny dag i baljen, og ute er det sol. Endelig har vi fått litt sommervær!
Er fremdeles i fasen med å orientere meg om hva det er som faktisk er i butikken, og "oppdager" stadig nye ting.


Elsker emblemet på denne vasen/ karaffelen.. 



Synes spesielt skjeen er utrolig morsom!! 


Siden himmelen ute er blå, rundes dagens innlegg av med en søt, blå vase med blomstermønster på(:  

Ønsker alle dere som ikke nyter solen, velkommen inn i Baljen!
Ellers må dere alle ha en finfin dag=D



1 kommentar:

  1. En snarlig tur innom deg jeg også;o) Er på ferie for tiden, så det blogges i forbifarten;o) Satt nettopp og skrytte av av butikken deres. Håper den går bra - jeg har tenkt meg innom igjen så snart jeg får sjansen og er på de kanter;o)

    Fiiiiin sommer videre til dere.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett