søndag 31. juli 2011


Dette innlegget blir fra 50 - 60 tallet...
Det er en tidsepoke som jeg liker veldig godt...
Og nå har jeg masse nytt fra akkurat denne tidsepoken...
Masse nyheter i butikken når jeg åpner igjen på tirsdag..



To flotte sjarmerende skolepulter er kommet inn

Med tilbehør som mat bokser og termoser..



Så klart man må ha en vekke klokke for å våkne om morgenen..


Hvem er det som ikke husker denne flotte tlf..
herlig syns jeg..



For de som liker rust
er det masse flotte gjenstander man kan bruke i interiøret..
Røft og stilig..

En  Texaco bensin kanne fra 50 tallet..
Helt rå syns jeg..

Stilig olje kanne... på 1 liter..


Gamle spann som blir supre å plante blomster i...


Skal du på sommer fest er den mange flotte kjoler fra 60 tallet..
Sko må man ha..


Denne er en nydelig fest kjole fra 60 tallet..
Helt nydelig på..

Denne lanternen ble solgt før man fikk den inn i butikken nesten..


Coca Cola..
Ja hvem drikker ikke det...

Gamle flotte Cola skilt og brett..

Og gamle bilskilt fra USA..
Helt rått å bruke de til pynt..


Solen skinner her i Bergen...
Og tror alle nyter det... 
Butikken holder åpent som vanlig nå..
Ønsker dere velkommen til en hyggelig handel i Baljen fra tirsdag igjen..

Kerstin

12 kommentarer:

  1. oi!! Jeg må innom!!
    Har dere inne en fin gammel kjøkkenvekt? Ikke alt for shabby..
    Klem J.

    SvarSlett
  2. Hei Jannicke...

    har noen kjøkken vekter...de er ikke pakket opp enda , men kommer nok i løpet av morgen dagen ...

    Velkommen inn O=)
    Kerstin

    SvarSlett
  3. takk... kommer innom i morgen :o) Klem J.

    SvarSlett
  4. Jannicke

    Jeg har stengt hver mandag...skal bare få nye varer på plass... men tirsdag er du hjertelig velkommen inn O)

    SvarSlett
  5. Så masse fint.
    Søren og at jeg skal reise bort. Skal se om jeg får sent gubben opp en tur:0)

    SvarSlett
  6. ok :o) da kommer jeg tirsdag!! Klem til deg.

    SvarSlett
  7. Så mye fint du har i butikken! Må virkelig ta en tur innom når jeg kommer til Bergen igjen! :) Ønsker meg en fin gammel klokke.. :)

    SvarSlett
  8. Oi...så mye knallstilig:)Masse flotte skatter:)
    Ha en fin mandag, klem fra meg:)

    SvarSlett
  9. Gomorron
    Vilken fin butik du har, du är otrolig på och hitta mycket gammalt fint och sälja. Gissar att du får många kunder imorgon. Sol och fint här också, och jag har två semesterveckor kvar.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  10. Hei, så utruleg mykje kjekke skattar, vi gler oss til å følgje bloggen videre, og butikken må besøkast neste gang vi er i Bergen :)

    kikk gjerne innom
    www.snikkerbuo.blogspot.com

    SvarSlett