torsdag 21. juli 2011

Da var det en ny dag i Baljen. Ute har solen så vidt tittet fram! Her inne kom jeg tidligere i dag nesten i høststemning, enda det er midt i ferien!




Gamle flasker som kan være dekorativ i seg selv. Alternativt kan de også
 brukes som lysestaker. Noe jeg synes er utrolig kult! 



Disse gamle fyrstikkene er da også utrolig sjarmerende!



Gamle jern får meg til å tenke tilbake på når man var små, og tilbrakte sommeren østpå hos familien der. 


Ønsker dere alle en fin dag, og dere er hjertelig velkommen inn for en titt i Baljen.

- Malle





3 kommentarer:

  1. dekorativt med gamle flasker. :)

    SvarSlett
  2. Enig med at gammelt jern gir minner om barndommen. For min del minner om sommerne på Askøy på hytta der

    SvarSlett
  3. Så fint med gamle flasker. Og bruke dem som lysestake har jeg ikke tenkt på. Tøft.
    God helg til Baljen fra meg
    Randi

    SvarSlett