tirsdag 31. januar 2012

Da er trekningen av Give Awayen gjort!


Solen skinner i Bergen fra skyfri himmel...
Gradstokken kryper ned mot - 10 enkelte steder..
Det er friskt og deilig vær ute..

Dere har fått en presentasjon av noen av mine nye leverandører...
De andre  får dere en presentasjon på senere...

Nydelig vintervær, hva passer vel bedre enn å trekke de tre heldige vinnerne av Give Awayen??




Jeg fikk hjelp av Random til å trekke ut vinnerne...

Og den heldige vinner av
1 Premien - Gavekort på 300 Kr:

Mie fra Mies Mirakler

2. Premie - Sminke pung
Frøken Loppe


3. Premie  -  Lys lykt til te- lys
Mor Inger`s Hus

Gratulerer til de heldige vinnerne...=))=)
Send meg adressen deres så kommer premien i posten til dere..

Ønsker dere alle sammen en riktig fin tirsdag og velkommen inn i Baljen .:






4 kommentarer:

  1. HIPP HURRAAAA!!!! Tusen hjertelig takk ♥ Nå ble jeg bare utrolig glad :) Blir valgets kval dette her, hehe. *♥*

    SvarSlett
  2. Hurra og gratulerer
    til alle de heldige!

    SvarSlett
  3. Tusen, tusen takk - jeg er kjempeglad. Jeg elsker lys og har lykter over alt, så denne kommer i godt selskap.
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei, hei!!
    Så kjekt, no blei eg veldig glad!!!
    Tusen takk!! :o)
    Har aldri vunne noko her inne i Bloggverden, så kjekt at det vart her hos deg :o)
    Skal ein tur til Bergen i helga, så vil prøve å stikke innom på laurdag.
    Om eg ikkje får det til, sender eg adressa mi :o)
    Snakkast kanskje då ;o)

    SvarSlett