torsdag 26. januar 2012

Elegante hansker og perlehalsbånd...



Torsdag og langdag i Baljen  ...
Nye varer kommer jevnt og trutt inn..
Disse elegante lange hanskene er vel fine til pen kjolen...
Nydelig farge på de...
Belte i samme farge...


Og for å toppe hele antrekket..
Hva med dette skjønne perle hals båndet..



Halsbåndet er langt ...og med en nydelig lås..


En gammel krakk i ny drakt..
Lyseblått sete og lys lin farge på beina..



Disse muggene og skålene har vært populære..
kommer inn nytt i februar..
De finnes i to farger...


Så har vi denne skjønne vin høna for de som drikker litt vin..
fortrinnsvis fra kartong da..
Da kan man gjemme vin posen inni høna.

Denne kan man bestille i den fargen man ønsker..
Denne rosa er det en kunde som har bestilt..




Vil minne om Give Awayen hvis du har lyst å være med , den varer til 31 januar..

Til helgen er det messe i Lillestrøm..
Jeg tar turen med teamet mitt.
Gleder meg til å se hva som er på veg inn denne våren..
Har fått en liten smake bit... og det lover godt..
Butikken vil være åpen som vanlig denne helgen..

Velkommen til en hyggelig handel =)


16 kommentarer:

  1. God tur til messa! Aldri så lite misunnelig;)

    De vinhønene er artige! Strikkes og toves de?

    SvarSlett
  2. Ja her var det mye fint, nydelige farger på krakken. Spennende med messe i Lillestrøm, lykke til. Må nok ha meg en tur til Baljen igjen en gang.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  3. Du har så masse koselige ting! Jeg skal faktisk en bitte liten tur til Bergen kommende helg (lørd. - sønd). Hvis jeg finner veien og klarer å være der før butikken stenger kl. 16.00, skal jeg selvfølgelig ta turen innom. Så synd du er på messe. Det hørtes veldig kjekt ut!!
    Koselig vinhøne! Og slike krakker kan jeg visst ikke få nok av:-)
    God tur til Lillestrøm!

    SvarSlett
  4. Wow så fint du fått in!!!!
    Underbara saker!!!

    Hoppas du får en fin Helg
    Klem Kathrine

    SvarSlett
  5. Alltid kjekt i Lillestrøm, kose deg masse :-) Så hyggelig med kunder som tar turen innom og som kommer fra deg.
    Gleder meg til å se nye varer hos deg;)
    Klem sigfrid

    SvarSlett
  6. likte veldig godt den krakken..pris??

    SvarSlett
  7. Så massee flott i butikken hos deg Kerstin! Forelsket meg helt i krakken jeg, ja også vinhøna da.. ;)

    Ønsker deg en fin ukeslutt!

    Klemmmfer fra Hildegunn

    SvarSlett
  8. Ojojoj......så flott blogg du har.
    Her fant jeg masse fint og mye inspirasjon.
    Jeg kommer innom en annen dag også:)

    SvarSlett
  9. Mye fint. Vinhønen var kjempefin til de rosa koppene.

    SvarSlett
  10. Så underbara handskar för en fin dam!

    Ha en skön helg!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvarSlett
  11. Hei kjære du :-)

    Lemge siden sist! Har kost meg gjennom bloggen her å sett på alle de vakre tingene dere har i den skjønne butikken deres :-)

    Ønsker deg en flott helg :-)

    Klem

    SvarSlett
  12. Oj,oj så masse lekkert!! Tenk å ha en anledning til å pynte seg med slike hansker, da;o)) Og muggen var bare lekker....vel, det var det egentlig alt sammen;o)))
    Endelig får jeg svart og lest kommentarer i bloggen min igjen - har hatt problem med nettleseren (eller noe annet - bloggen låste seg i alle fall;o( )
    Håper du får en nydelig helg!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  13. Ha det så trevligt på mässan, var ju förra året på denna :) fina varor ni fått in i butiken, shoppa loss nu :) KRAM

    SvarSlett
  14. Hei hei!
    Masse spennende varer hos deg da! Hvor får du tak i alt sammen... Du er flink, krever nok litt jobb dette...
    Vi reiser på messe på Lillestrøm denne helgen. Kanskje du også skal...?
    Ha en kjempefin helg uansett!

    SvarSlett
  15. Hei igjen:-)
    Det ble nok ingen Bergenstur på meg likevel, pga sykdom. Men da blir det en annen gang:-) God tur!

    SvarSlett