tirsdag 24. januar 2012

Nye møbler og Familiesirkus boken er kommet inn !


Kong vinter har kommet til vestlandet.. helt fantastisk.. 
Snø.... det liker jeg..
Ungene kan være ute... ake og gå på ski...
Finnes ikke noe hyggeligere enn å se barna leke i snøen...
da blir jeg varm om hjerte... røde kinn og gleden de viser..
det får frem gode minner om min egen barndom...

Det er nå kommet inn en flott bok som nettopp tar for seg tiden sammen med barna våre..
I disse travle tider er det enda viktigere å sette av tid til å være sammen med barna sine..
PC , tv tar mye av tiden våres.

Men denne boken kan gi deg hele 52 gode tips om ting dere kan gjøre sammen med barna..
Boken koster 249,. og kan bestilles.
Send en mail hvis du ønsker boken tilsendt.
Har også fått inn et nydelig svart bord ..
Rå stilig ..


En nydelig kommode i svart er også kommet inn...
Kontraster er fint...
og svart er en farge som er virkelig flott å bruke i interiøret...



Mange lengter etter våren... selv om den er en stykke unna..
så kan man vel begynne å ta frem litt vår inne..

hva med disse skjønne pastell koppene...
Da er man sikker på å få en hyggelig vår stemning..



Selbu vottene har vært kjempe populære...har enda noen igjen i barne str.

Flere votter er på vei-
Disse vottene holder små barne hender gode og varme...

Ønsker nye og gamle kunder varmt velkommen til Baljen..
Som har fått en liten ommøblering...

Minner om Give Awayen som på går.
Vil du være med så kikk på innlegget.

11 kommentarer:

  1. Oi...her var det mye lekkert Kerstin:) Svart er på god tur inn og jeg digger det:))
    Lekre kopper....
    Snø hos deg...hos meg er det bare kaldt!! FOrdi det blåser og med -4,5 oppleves det kaldt med sjølufta.
    Ha en fin dag i Baljen:) Klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Tenker du koser deg med snøen du Kerstin...vet jo at du er så glad i den :O)
    Fine bilder av de flotteste saker hos deg!!

    Ha en fin dag!
    Klem fra meg :o)

    SvarSlett
  3. Så utrolig mye fint dere har fått inn! Skjønne møbler og boken ser helt topp ut! Koppene i forrige innlegg ser nydelige ut :)
    Jeg tar definitivt turen innom dere igjen veldig snart :)
    Ha en flott dag :)
    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  4. Så mycket fiiiint du har!!!!
    Önskar jag kunde kika förbi!!!!
    Ha det
    Klem Kathrine

    SvarSlett
  5. Hei,
    å, så mye fint du har fått i Baljen.
    Boken virker veldig spennende. Sikkert mye spennende mormor emner:)
    Må prøve å komme innom deg i løpet av uken:-)
    Ha en fin fin dag i vinter Wonder land.
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  6. Hei Kerstin!
    Oj så mye fint og flott...
    Skulle ønske ikke hele landet fra øst til vest var mellom oss her jeg sitter og leser bloggen din.
    Å sende glasstøy er vel ikke det enkleste...?
    De røde krusene med hvite prikker var bare helt superflotte synes jeg .. sukk...

    Varm klem fra Ann Elisabeth :)

    SvarSlett
  7. Hei:) Takk for kommentar hos meg:)Bra du gjorde det,så fant jeg din blogg, for her var mye spennede!Legger meg som følger,og gleder meg til og følge med:))
    Hilsen Anette

    SvarSlett
  8. Tusen takk Kerstin, så hyggelig kommentar du la igjen til meg :) Alt bra med deg ? Har ikke sett så mye til deg, men ved ettertanke, du har vel ikke sett så mye til meg du heller. Iallefall ikke siden før Jul..Går det bra med butikken ? Det håper jeg. Synes du er knalltøff som startet ditt eget.(!!) I tillegg synes jeg det er Inspirerende at du prøver å skape noe unikt med redesign og gjenbruk. Ett fantastisk flott initiativ i et ellers supermaterialistisk Norge (og verden forøvrig..) Skal ikke si så mye mer enn det, men du forstår vel...

    Tenkte jeg skulle bli en bedre bloggevenn og i tillegg blogge litt mer dette året, i fjoråret var jeg litt ute av det, hadde veldig liten Inspirasjon til å fortsette. Mye kanskje på grunn av at alt har blitt så kommersielt. Jeg savner nok den gamle gode lille gruppa vi hadde i begynnelsen, da alt var litt enklere. Du forstår vel kanskje igjen ;) Men jeg har savnet å utfolde meg kreativt sammen med andre Interiør interesserte. MEN, Det blir vel kanskje litt mer annet også fremover..

    Du må ha en fin ettermiddag Kerstin, hyggelig å høre fra deg igjen.
    Nå skal jeg sette igang med en viltgryte, Jamie Oliver oppskrift. her. Gleder meg til den :)

    Aina

    SvarSlett
  9. Ohhhh så mycket fina saker överallt. Synd att jag bor så långt ifrån, annars hade jag kikat inom :-) Fin onsdag kväll önskar jag dig. Kraaaam Paula

    SvarSlett
  10. så mye fint det er hos deg....
    Ha en fin kveld

    Klem til deg

    SvarSlett
  11. Så mye lekkert du har i butikken!:) Skulle ønske jeg bodde nærmere!:)

    Klem

    SvarSlett