fredag 6. januar 2012

Gamle skole kart .



Da har butikken fått en ommøblering.
Juletreet er ute og nå ser vi mot lysere tider....
Litt nytt er kommet inn, som dette gamle skolekartet.
Dette er et kart over Europa Napoelon 1812.

Under her har jeg et herlig plansje også..
Dette må jo være helt perfekt til et barnerom.




En nydelig oste/smør klokke..



Hva med en ny kosekrok.. i god stolen.
Dette er en Knag stol fra ca 30 tallet i veldig godt stand..




Vi er ennå inne den mørke årstiden. januar er vel kanskje den mørkeste for de fleste..
Jule lys blir tatt bort og grått og trist ute..
Da er det alltid hyggelig å tenne masse lys inne...



Kanskje noen går i gifte tanker??
En romantisk kjole fra 80 tallet...

Med nydelige blonder og V form i front og bak...


 
Mange nydelige detaljer...


Mange skjønne detaljer bak også..
Se bare på knappene og rosene.
Kjolen har et lite slep...




Velkommen til en hyggelig handel i Baljen...

En Riktig god helg til alle sammen...



7 kommentarer:

  1. Mange fine ting, ser det ut til. Jeg skal nok ikke gifte meg, men likte godt den trehjulssykkelen :)
    God helg!

    SvarSlett
  2. Så mye fint, jeg falt også pladask for trehjulsykkelen, den var bare supersjarmerende.

    God helg klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Så koselig å se igjen gammelt skolekart!! Så mye fint du har i butikken altså. Takk for hilsen hos meg, jeg har ikke hatt noe tid til å legge inn hilsener jeg heller. Men sånn er det vel i perioder for oss alle...Håper du har en nydelig dag i dag =) klem fra Ann-Helen

    SvarSlett
  4. hej
    så mycket fina saker du har:)

    tack söta för dina ord....
    ha en mysig söndag
    kram
    sandra

    SvarSlett
  5. Den brudekjolen må vel være sterkt inspirert av Diana sin kjole fra 1981. Kanskje tiden er inne for å ta opp igjen den stilen nå?

    SvarSlett
  6. Neste gang jeg er i Bergen bare MÅ jeg stikke innom deg. Skal ikke kjøpe brudekjole, men det hadde vært så hyggelig å se butikken og slå av en prat.

    SvarSlett
  7. Heisann :)) Så mange fiiine bilder. Den apotekerflasken du har bildet av er den gammel eller ny ? Og hva er prisen . pris på kart ?

    Irina

    SvarSlett