onsdag 8. februar 2012

Forfriskende drikke til mor !!



Nå er det ankommet..
forfriskende drikke..
Fransk lemonade og Italiensk drikke
Kjempetøffe flasker i tillegg..
Og de var virkelig gode på smak ..



Denne franske lemonaden var bare så forfriskende og god..
Finnes i fire forskjellige smaker..
jeg har ikke klart å finne bare en favoritt, syns alle var gode..



Disse Italienske drikkene  var knall gode..
Og knall tøff flaske.

kanskje en liten overraskelse til far eller mor ??


Finnes i to smaker...




Hva med en liten snacks til lemonaden eller til vin  .
Kjempe gode snacks i to smaker..



Ønsker dere alle ,
nye og gamle kunder varmt velkommen til en hyggelig handel  =)

16 kommentarer:

  1. nam nam! må nok ha meg en sånn i helgen ;) *♥*

    SvarSlett
  2. Det så forfriskende godt ut du=)
    Angående stolene og bordene,må du bare gi en lyd om dette kunne være noe for butikken din.Jeg levere.
    Fin dag til deg.Frøydis.

    SvarSlett
  3. HEI,
    forfriskende saker, ja. har smakt iallefall to av Efferve sine, cerise og lys rosa. herlig!!!
    FESTLIG DE ANDRE FLASKENE OG DA MED DAMER. ikke smakt dem.
    takk for hilsen fra deg.-)
    ha en koselig dag.


    klem TOVE

    SvarSlett
  4. Hei Kerstin :)
    Så koselig at du fant vegen til meg!
    Glad er jeg for det, for nå fant jo jeg denne fine siden!
    Måtte bare legge meg til her;)
    Vi blogges vel igjen.
    Ha en fin dag videre!
    Klem

    SvarSlett
  5. Så koselig med kommentar fra deg, for da oppdaget jo jeg denne herlige siden:) Blir kanskje en Bergenstur på oss i vinterferien, og kanskje jeg får presset inn et lite besøk, for her var det jammen mye nydelig! Legger meg til som følger! Fin dag til deg:)

    SvarSlett
  6. hallo:) må først si: EEEEELSKER "dameflaskene", helt rå!
    Tusen takk for koselig kommentar, det varmer.
    ha en flott ettermiddag:)

    SvarSlett
  7. Så koselig med noen ord fra deg :) Alltid hyggelig å stifte nye bekjentskaper!
    Jeg har sett disse flotte, franske lemonadeflaskene rundt om i blogglandia, men har ikke funnet dem på noen butikker her jeg bor.. Skikkelig flotte flasker med "pin up" damer, kan tenke meg de må være populære til en "peppersvenn" eller på guttefester ;)
    La merke til at din datter nettopp fylte 23. Vår datter fyller 23 til sommeren :)
    Nå gleder jeg meg til å scrolle nedover bloggen din, den ser så inspirerende ut.

    Anneliklem til deg :)

    SvarSlett
  8. Hei igjen,
    Ja no ligger lemonaden i kjølen, klar til å forfriskee mor når hun kommer inn etter treningsturen sin. Gleder meg:-))
    Veldig kjekt å titte innom deg i dag, alltid koselig med en prat.
    Ha en super fin kveld.
    Stor klem fra meg:-)

    SvarSlett
  9. Så mye fint dere har i butikken! Nydelig det blå skrivebordet under her. :)

    SvarSlett
  10. Hei igjen!:)For noen herlige flasker!!:)Skikkelig fristende!
    (boken var forresten nydelig!:))
    Ha en kjempefin kveld:)
    Klem Camilla

    SvarSlett
  11. Dette så virkelig snadder ut!!! Lemonadene er jo så utrolig forfriskende og gode - spesielt iskalde, når sommeren kommer :)

    Nyt ettermiddagen!

    klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  12. Lemonadene er så utrolig gode:-)

    Jeg synes du har så mye flott i butikken din, har jo ikke vært hos deg enda, men snoker rundt på bloggen vet du;-) Er jo utflyttet Bergenser og skal til Bergen i vinterferien, jeg SKAL innom deg det er sikkert! De små klokkene, den tøffe leselampen, servisene.....jeg gleder meg til å se alt!

    Godt du likte pianoet mitt i hvitt, det var litt av en jobb så bra det var verdt det!

    God kveld videre til deg!

    SvarSlett
  13. Hei der!

    Takk for kos kommetar hos meg! Kjekt at du likte veggen min:)
    Har ikke besøkt butikkem din, men besøkte derimot standen flere ganger under Bolig- og Interiørmessen, og den var kjempekos!!
    Og så skulle jeg gjerne vært på det bloggetreffet i fjor, men det passet ikke... Neste gang!:)
    klem, Janni

    SvarSlett
  14. wow så dekorative flasker dette var:)Må en jo ha til pynt disse her:)
    ha en fin fin dag i butikken din..
    klemklem

    SvarSlett
  15. De flaskene var jo utrolig kule!

    SvarSlett
  16. Disse så gode ut :) Og ikke minst flotte å se på!

    Ha en flott lørdag.

    Klem fra Renate

    SvarSlett