tirsdag 14. februar 2012

Valentin Dag



Vel overstått morsdag alle sammen.
I dag er det Valentin dag..

Det er jo alltid hyggelig å overaske sin kjære eller en god venn på en slik dag..

Et skjønt kaffe sett til 5 personer er kommet inn..



Hvem lengter ikke til våren..
Dette kaffe settet er nydelig til våren og sommeren..



Hvis du ønsker å gi en blomst har vi de skjønneste blomsterpottene ..


Jeg  blir nostalgiske av disse blomster pottene..
Minner om vinduene til mormor.. 
der hun hadde pelargoniene sine i de.



Ønsker  du å overraske din kjære eller en god venn..
finner du både små og store gaver her i Baljen..

Ønsker dere alle en fin Valentin dag =))
Velkommen til en annerledes og hyggelig handle opplevelse her hos oss...


16 kommentarer:

  1. Så fiiine:) Blomsterpottene var favoritter:) JA, de minner om mormors vinduskarm:)
    Ha en fin dag, klem fra meg i storm og regn:)

    SvarSlett
  2. Vackert!
    Ha en fin Hjärtans dag
    Klem Kathrine

    SvarSlett
  3. KOSELIGE TING DU VISER.
    NOSTALGI TIL TUSEN. LIKER.
    TAKK FOR HILSEN HOS MEG. TROFAST BESØKER DU, OG JEG SETTER STOR PRIS PÅ DEG!
    HA EN FIN DAG,

    KLEM TOVE

    SvarSlett
  4. Minner meg om min mormors vinduskarmer og når du her
    viser disse skjønne blomsterpottene :))

    Grattis med flott ny header !!

    Ha en romanisk Valentines day i Baljen ♥♥♥

    Klem Heidi

    SvarSlett
  5. Vakkert ..nydelige blomsterpotter..gode minner fra min mor og bestemor.
    Fin dag ønskes deg !
    klem Anne

    SvarSlett
  6. søøte kopper! happy valentine til deg :))

    SvarSlett
  7. Hei Kerstin, takk for hyggelig kommentar. Her inne hos deg fikk jeg virkelig koppsjukan, så utrolig mye flott.....og en superkoselig blogg. Legger meg til som følger hos deg, her inne er det jo rene skattejakten. Ha en fin fin dag Mvh Mona

    SvarSlett
  8. Du vet ju hur det är att ha en vild labrador...pust...undrar...har du lagt av med din egen blogg mitt hvite hus..var länge sedan jag läste något inlägg, ha en fin valentine dag, kram VIOLA

    SvarSlett
  9. En stor ♥kram till dig idag Kerstin
    AnnaMaria

    SvarSlett
  10. Så mye vakker porselen!!
    Ønsker deg en fin hjertens kveld, klem Hanne

    SvarSlett
  11. Ja, jeg kan tenke meg man finner mang en vakker overraskelse både til seg selv og andre i baljen!! Er så spennende å titte innom her for her er det jo alltid ting som ikke alle andre har. Ha en koselig kveld videre!

    SvarSlett
  12. Så mye nydelig du viser:) Fin hjertedag til deg!

    SvarSlett
  13. SÅ masse flott dere har i den "Grønne baljen" - må være utrolig gøy å få jobbe der :)
    Håper du har hatt en flott valentines dag, og at resten av uke blir fiiiiin :)

    Klemmer fra Hildegunn ♥

    SvarSlett
  14. Litt forsinket, men håper du hadde en
    fin valentines dag ღ og så ønsker jeg
    deg en fortsatt fin uke :) Stor klem
    fra Mette

    SvarSlett
  15. Takk så mye, håper du hadde en riktig fin valentines day : )
    Og du viser mye lekkert som alltid! : )
    Ja, gjett om vi koser oss med disse små berner valpene -Så stas!
    Og litt ekstra spesielt når de er slike små nøster.
    Din er 9 år ja. Vi har to frøkner, og hun eldste blir 6 år nå i sommer.
    Herlige følgesvenner disse hundene : )

    -Ha en riktig fin dag.
    -Klem fra Karina : )

    SvarSlett
  16. tusen takk for kommentar:) keg blir så GLAD!
    nydelige bilder, fikk følelsen av huset til mommo ( min bestemor) med kaffelukt på kjøkkenet og blomster i alle farger og fasonger:)

    SvarSlett