onsdag 15. februar 2012

Skap ditt drømmerom på en kveld...





Interiørkonsulent Lisa Reid Mjaavatten som jeg var så heldig å stifte bekjentskap med i fjor høst,
 driver Interiørkonsulent firmaet Room Design .
Hun er enenergisk og glad person og er dyktig i sitt fag..

 Nå inviterer hun til workshop i Urdihuset
Onsdag 21 mars eller Torsdag 22 mars.
Begge dagene fra kl 16.00- 21.00

Denne kvelden kan du skape ditt drømmerom ...
I den forbindelse ble jeg forespurt om jeg ville bidra med et lite foredrag om gjenbruk.

Og takket jeg ja til .




Dette kommer til å bli spennende dere ...

Syns du dette høres interessant  ut og har lyst å lese mer 

Kan du gjøre det HER

Men husk det er begrensede plasser..
Solen skinner over Vestlandsbyen vår i dag  og det er en nydelig vinterdag..

Ønsker dere hjertelig velkommen innom Baljen..

8 kommentarer:

  1. Skulle gjerne ha vært med på det:)
    klemklem solen skinner her og:)

    SvarSlett
  2. Så spennende... lykke til!:))

    Ønsker deg en finifin onsdag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. Spännande! Må så gott!!!! Kraaaaaaaaam

    SvarSlett
  4. der skulle jeg gjerne ha vært med.. :) Jeg var å vindus shoppet i går kveld hos dere, og jeg har ikke fått tid til å dra innom, men det Skal jeg jammen gjør snart, for der var maaase nydelig!! Ønsker dere alle i butikken en herlig dag i solskinnet! Klem

    SvarSlett
  5. Veldig spennende!! Synd det er så langt unna!
    Lykke til med ditt bidrag - jeg er helt sikker på at det blir veldig veldig bra!!
    Kos deg med solskinnsdagen!
    KLÆMM!!

    SvarSlett
  6. Tak for din søde kommentar. Det lyder som et rigtigt spændende arrangement. Der er dog lidt langt for mig.
    Ha'en dejlig torsdag
    Kram fra Frøken Frida

    SvarSlett
  7. Hei høpp!!

    Takk for søte ord fra deg:)

    Her skulle jeg gjerne vært:)

    Den kaken burde du virkelig prøve om du er glad i vanilje smak,nyyydelig!!

    Fin helg til deg!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  8. Tusen takk for koselig hilsen:) Dette hørtes kjekt ut! Bergen er jo ikke så lang unna:) Men tidspunktet passer dårlig denne gang. Håper vi får et lite referat.

    Forøvrig mange yndige kopper du viser. Jeg tror jeg lider av et ørlite grann serviseholisme.

    Ha en trivelig torsdag!:-)

    Klem:)

    SvarSlett