fredag 24. februar 2012

Gamle garderobeskap !


 Fredag igjen..
Her går ukene unna... 
Vi nærmer oss slutten på Februar mnd nå.. 
Og vi ser våren i anmarsj..
Snøklokkene titter opp flere steder..
et fantastisk syn =))
Hyggelig å plukke med seg en liten bukett til helge bordet .
Her er det vinterferie i neste uke.. 
Noen reiser kanskje på fjellet og noen blir igjen i byen..
Her hos oss vil butikken være åpen som vanlig gjennom hele uken..

Gamle garderobe skap i metall er  populære hos mange..
Har nå inne ett i svart..
Rå tøft syns jeg..


 Krydderposer som er flotte gaver til en venninne eller vertinnen..


Servietter med herlige motiver er også kommet inn...



Esker med ni rom i .
Her kan man putte mange små duppeditter oppi..

Dekorativ er den så denne esken kan absolutt stå fremme ..



Ønsker dere som reiser på vinterferie en god tur og god ferie !

Og dere som tar ferien i byen
 velkommen til å ta turen innom her hos oss.. =))



16 kommentarer:

  1. Så mye nydelig! Skapet var råtøft:) Fin helg til deg:)

    SvarSlett
  2. Utrolig kult garderobeskap! Ha en fin helg : )

    SvarSlett
  3. Vilket snyggt skåp!!!
    Likeit vary mutch!
    Ha en fin Helg
    Kramar Kathrine

    SvarSlett
  4. So jealous of that locker...love it!

    SvarSlett
  5. Herlig skap og de krydderposene skulle jeg gjerne hatt! Og esken!!
    Lykke til med flytting! Håper jeg finner dere der. For jeg kommer når jeg skal til Bergen!!
    En riktig fin lørdag ønskes deg!!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  6. Sikke skønne ting ... Kom tilfældigt ind på din blog og har lagt mig som fast følger ... Glæder mig til at følge dig videre frem ...
    Fortsat god weekend ...
    Kram Dorthe - Pigekammeret

    SvarSlett
  7. Akk ja, det skapet var lekkert!!!
    Ha en fortsatt fin helg :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  8. hei - Tusinde Tak for kommentaren
    Skønt skab.
    Og Krydderiposene gav mig lige en super ide !
    Ha' en fin søndag aften :o)

    knus
    fra Frøken Frida

    SvarSlett
  9. Mye fint å se på bloggen din.
    Skapet du viser er også råflott!
    Har selv et gammelt et på badet og synes det er helt topp. Da får en et rom
    som ingen andre har. Det kjennes bra og leve ut sine egne drømmer og gå egne veier!
    Vårlig hilsen Marit

    SvarSlett
  10. Så mange fine nye varer - jett om jeg gleder meg til nettbutikken din er oppe og går :)
    Ha ei fin uke.

    Klem Inger

    SvarSlett
  11. Mye fint hos deg som vanlig, og gratulerer med nytt lokale :))

    Ønsker deg ei fin ny uke :))

    SvarSlett
  12. Så mye fine varer du har, de krydderposene var skjønne:)
    Tusen takk for koselige kommentarer, så arti å høre at du er tvilling, det er jo både dobbel jobb og dobbel glede og koz :)
    Ha en strålende dag videre
    klem fra Janne

    SvarSlett
  13. Mye spennende som skjer i Baljen for tiden, skjønner jeg. Masse lykke til med alt sammen! Jeg må snart ta meg en tur innom igjen.
    Jeg har en liten reklame for deg i dag :)

    SvarSlett
  14. Lekkert skap, tøft!

    Lykke til med flytting til nytt lokale, blir stas og følge med;-)

    Nyt mandagskvelden!

    SvarSlett
  15. Tusen takk for en koselig kommentar på bloggen min :-)
    Ja, er fornøyd med headeren selv, weheartit har masse fine bilder. Skulle ønske jeg klarte å ta slike fine bilder selv.

    Tror jeg må følge mer med her på bloggen, den ser så koselig ut.
    Må også finne ut hvor butikken er slik at jeg kan ta meg en tur en dag jeg er i byen .
    God uke.

    SvarSlett
  16. det er så mye fint i butikken din!

    SvarSlett