fredag 17. februar 2012

Sjarmerende gyngehest og en nyhet...!




Mye som skjer her hos oss om dagene..
En av nyhetene kan du lese om lengre nede i innlegget..
Flere spennende nyheter er på gang...
Så her hos oss er det spennende dager for tiden..


 Denne sjarmøren kom inn i dag..
mangler et øre og en hale..men hva gjør vel det..
Når en vet at noen små har ridd den sikker mange mil...

 Herlige gamle ting som har fått merker etter tiden er utrolig flotte...


 Denne skjønne kokeboken  har også kommet inn..
Her kan du skrive opp dine favoritt oppskrifter..
Eller hvorfor ikke en gave til en som liker å jobbe på kjøkkenet..

Våren begynner å nærme seg.. Noen har helt sikkert begynt planleggingen av årets hage sesong..
Disse flotte bakkene er nesten et must i et drivhus eller på hage bordet i hagen.:
Rå tøffe !!!

Hjemme hos meg er vi allerede i gang med planleggingen..
De store planene om driv hus er i full gang..
Så en slik er allerede satt  opp på min ønskeliste...
Det skal romme planter men også et sted for hvile og hygge =)


Vi er i full gang med Nettbutikk til butikken..

masse jobb, men spennende.
år den er helt oppe og går vet jeg ikke helt..
Men det kommer =))
Håper det vil bli godt mottatt =))

Ønsker dere alle velkommen til Baljen..

I morgen blir dere servert kaffe og noe til...
God fredag og nyt helgen med fastelaven boller =))

12 kommentarer:

  1. Fine gamle skatter :)
    Gleder meg til nettbutikken kommer.
    God helg.

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei!
    Super søt hest!!! :o)
    God helg til deg!

    SvarSlett
  3. Flott hest, så herlig! Nydelig koppesett med små blomster på lenger nede her også.

    God helg til deg!

    PS: Blir bra med nettbutikk, spennende!

    SvarSlett
  4. Spennede med nettbutikk da :-) Ønsker deg en fiin fastelavenshelg !

    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  5. Hei Kjerstin :)

    Så mange flotte skatter :)

    Tusen takk for den flotte kommentaren inne hos meg... Og ja bildet er tatt fra hytta ;) Men det er ikke dette flotte været de har meldt nå i vinterferien.. dessverre!

    Håper du har en flott lørdag og nyt helgen.

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  6. Ååå for en god ogmyk gyngehest:)
    Fikk jobarelyst å kose med den...tipper det er flere enn meg med den lysten;)
    Kokebøkene var helt skjønne....håper nettbutikken din eroppe snart...det blir bra for osspåandre kanter av landet:) Så spennende tider du har imøte:)))
    En oppskrift jeg skal konsentrere meg om i helgen er selvsagt på fastelavensboller...er ikke så glad i selv men hva gjør man ikke for de barna???
    Håper du har hatt en fin fin lørdag i butikken din,god helg videre:)))
    Toveklem:)

    SvarSlett
  7. Hej Kerstin - Her titter solen frem bag et svagt skydække. det giver mod på (have)livet - jeg må da lige et smut ud og se om der skulle være lidt forår deerude :o)

    Ha' en dejlig søndag

    Knus
    fra Frøken Frida

    SvarSlett
  8. Så flott med nettbutikk da !
    Riktig spennende..
    Ha en fin fastelavenssøndag!
    Klem Anne

    SvarSlett
  9. Hej Kerstin. Ville bare lige kigge forbi og ønske god søndag. Tak for hilsen på min blog :-)) Vh Pernille

    SvarSlett
  10. Takk for veibeskrivelsen til butikken, skal prøve å se om jeg finner den i sommer, hvis ikke er det jo veldig gode nyheter at det blir nettbutikk for oss som bor langt unna :))

    Ha en fin søndag :))

    SvarSlett
  11. Jeg kom lige forbi.
    Fine gamle ting.
    Tak for kigget.
    Ha` en god aften.

    SvarSlett