onsdag 22. februar 2012

Vi flytter !!

VI SKAL FLYTTE !
Vi har fått nytt lokalet som vi flytter inn i løpet av våren.
Flytte dato kommer vi tilbake til.









Det nye lokalet gir oss mange nye muligheter...
Det er et stort og lyst lokale...
Det vil være mye enklere for kundene og besøke oss..


Bybanen går rett utenfor butikken..
med stopp ikke langt fra butikken..
Du kan velge mellom Kronstad  og Brann Staidion.
Kronstad er nok det nærmeste... vi vil se bort på det stoppet..


Den Nye adressen vil være Inndalsveien 41..








Planleggingen  er vi i  full gang med...


Dette blir veldig spennende..


OG JA vi gleder oss veldig =))





Nye varer er ventet inn fremover..
spennende varer..




Litt påske pynt er kommet inn...

Skjønne påske egg og annen påske pynt...

Ønsker dere varmt velkommen til oss...
i morgen , torsdag er det lang dag..da får dere smaks prøver av noe av det vi får inn...

23 kommentarer:

  1. Så gøy! Hvilket bybanestopp er det? *♥*

    SvarSlett
  2. Spennende tider for dere nå da...og travle :)

    klem!

    SvarSlett
  3. Så kjekt. Blir spennende å sette opp butikken igjen.
    Nå ble jeg forresten påske inspirert. Må lage noen slike egg ale dine.
    Lykke til
    Klem
    Randi

    SvarSlett
  4. Det er bra at du har fått større lokaler, gleder meg til du flytter inn.
    Hilsen magne

    SvarSlett
  5. Så spennende! Her må jeg komme på besøk:)

    SvarSlett
  6. Hei!
    Så spennande med nye lokaler!
    Blir nok kjekt for deg! :o)
    Gledar meg allerede til å komme på besøk i ny butikk!
    Lykke til med planlegging og flytting :o)

    SvarSlett
  7. Så spennende:))))))
    Tenker hodet ditt er fullt av planer og ideer,dette blir kjekt for deg:)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye med superflott lokale:-)
    Det blir jo genialt i forhold til høyskolen. Dette blir helt supert, kjempespennende.
    Gleder meg og masse LYKKE TIL.
    Stor klem fra meg:-))

    SvarSlett
  9. Masse lykke til og gratulerer så mye! : D
    Åååå, jeg skulle gjerne likt å ta turen innover!
    Klem fra Karina

    SvarSlett
  10. Så spennende, Kerstin! Nå har dere jo fått en del erfaring og da er det jo enda kjekkere når en skal starte i nye lokaler - for da vet man mer hvordan man vil ha det;o)))
    Ønsker dere lykke til og kommer innom når jeg er i by'n;o))
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  11. Så spennende med nye lokaler:)

    Lykke til!!Dere har vel en stor
    flytte jobb foran dere nå:)

    Takk for fine ord fra deg!!Kan tenke meg det smaker godt
    med knust bacon crisp ja:)

    Nyt dagen og sanrt helg!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  12. Det lyder godt, held og lykke med planlægningen!

    Klem Helle

    SvarSlett
  13. Hei , her skjer det ting :-)
    Hihi :-)
    Tror jeg må komme meg ned til deg en dag :-)
    Lykke til :-)
    :-)

    SvarSlett
  14. Ps - hvor er lokale i forhold til Gullsmeden ??

    SvarSlett
  15. Her var det masse flott, skulle ønske jeg bodde i nærheten!
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  16. Grattis till nya lokaler, kommer bli både spännande och
    säkert mycket jobb också att flytta fram i vår.
    Så fina hängen, det första i rosa var jättevackert.
    Ha en fin dag
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvarSlett
  17. Hei :-)

    Så spennende med nye lokaler da :-) Gleder meg til å se bilder :-)

    Ønsker deg en flott helg :-)

    Klem

    SvarSlett
  18. Hei Kerstin :)
    Takk for fin kommentar hos meg!
    Har en syk lillegutt i hus, så det er ikke gøy.
    Så spennende med nye butikklokaler, du må jo bare ha drømmejobben ;)
    He en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  19. Hei - jeg glæder mig meget til at følge med i projektet. Det er så vældigt spændende!
    held og lykke med det.

    Knus fra Frøken-frida

    SvarSlett
  20. Så spennende!! Må besøke butikken neste gang jeg er på den kanten av landet:) Nå er det snart helg! hurra!
    ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  21. det er berre SÅ mykje vakkert å nyte her inne!
    NYDELEGE bilder..

    Ååååååååå slik gyngehest hadde eg då eg var lita...Hadde den berre blitt teken vare på!

    Ynskjer deg ein god kveld!

    Lykke til med prosjekt!♥

    Klem frå AStrid

    SvarSlett
  22. Så spennende! Jeg har kjempelyst på en Bergenstur snart, så kanskje jeg stikker innom! Lykke til med flyttingen:)

    SvarSlett
  23. Så nydelig glansbilde og påskepynt! Det lille kortet med kyllingene var jo bare så fint... søte små kyllinger:))
    Ha en super fredag!

    SvarSlett