søndag 1. april 2012

Vakre Hjem & Interiør

Det er en stor glede for oss å kunne presentere sponsorene til vår flytte give away.

Hver dag i gjennom påske uken vil dere bli presentert for våre sponsorer på denne Give Awayen ..
Og du kan bli en av de heldige vinnerne..

Vakre Hjem & Interiør
Gir en av dere 1 års gratis abonnement på  magasinet Vakre Hjem & Interiør.



For å delta på denne giveawayen må du gjøre følgende:
1. Du må bli medlem av bloggen vår.
(Link på høyre side)

2. Dele dette innlegget på FB siden og/eller bloggen din,
gjerne med en link på bloggen din .(Hvis du har blogg)
3.Legge igjen en hilsen under dette innlegget.
Har du ikke egen  blogg,
er det viktig at du legger igjen mail adressen din .
Slik at jeg kan sende deg en e-mail hvis du skulle være en av de heldige vinnerne..

Du må gjøre alle 3 pkt for å delta.

Du MÅ gå inn på dette innlegget for å legge igjen hilsen


Vil også minne om muligheten for vinne gave kortet 
Klikk på linken under...



14 kommentarer:

  1. Kjempe flott premie. Melder meg på :)

    SvarSlett
  2. Da er jeg med :-)
    Ha en fin dag!

    klem tone

    SvarSlett
  3. Kjempeflott premie da :) Så fint med mange sponsorer :) Jeg har tatt full pott på Give Awayen. Regner med at jeg ikke trenger å ta for hvert presentasjonsinnlegg?
    Ønsker dere en super palmesøndag.
    Klem

    SvarSlett
  4. Herlig premie,deltar på denne også jeg.)

    Ha en fin søndag!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  5. jeg er med:) Har lagt meg til som følger her og likt siden på facebook.. Men fant ikke noe link til dette innlegget jeg kunne dele der? Så jeg har lagt bildet med link i sidebaren på bloggen min:D Håper det er greit!:):)

    SvarSlett
  6. Blir meg :)
    Skrevet et innlegg på bloggen min!

    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  7. Jeg henger på med tre lodd. Medlem av bloggen,
    kommentar og linke til bloggen din.

    SvarSlett
  8. Jeg er med, spennende :))
    2 lodd på meg...
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  9. Hei Kerstin
    Jeg er med med 3 lodd
    Medlem, link på FB og kommentar
    JillB

    SvarSlett
  10. Hei!
    For en flott premie...jeg er med og trekker de 3 lykkeloddene ved å kommentere, linke på bloggen min, og har lagt meg som følger hos deg!
    Ha en fin "stille" uke!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  11. Hei, jeg er gjerne med på denne også jeg, med 3 lodd.
    Har skrevet på hovedinnlegget tidligere.
    Hilsen Merete N
    hotmail.com

    SvarSlett
  12. Har gjort alt og vil gjerne delta :o) dinkafox@yahoo.com

    SvarSlett
  13. Jeg er med kristoffer.folleso@gmail.com

    SvarSlett
  14. Prøver lykken!
    dinakraeva@gmail.com

    SvarSlett