søndag 8. april 2012

Jeanne d`Arc Living

Jeanne d `Arc Living 

er også en av våres leverandører, du finner flere av deres varer hos oss..

De gir oss 10 nr av det neste nr som kommer ut..
Så her kan du ha sjansen til å sikre deg neste nummer helt  gratis..
 Coveret er av  nr 3 . Du kan altså vinne utg nr 4


For å delta på denne give awayen må du gjøre følgende:


1. Du må bli medlem av bloggen vår.
(Link på høyre side)

2. Dele dette innlegget på FB siden og/eller bloggen din,
gjerne med en link på bloggen din .(Hvis du har blogg)

3.Legge igjen en hilsen under dette innlegget.
Har du ikke egen  blogg,er det viktig at du legger igjen mail adressen din.
Slik at jeg kan sende deg en e-mail hvis du skulle være en av de heldige vinnerne..

Du må gjøre alle 3 pkt for å delta.

Du MÅ gå inn på dette innlegget for å legge igjen hilsen 


Vil også minne om muligheten for vinne gave kortet 
Klikk på linken under... 

6 kommentarer:

  1. Herlighet Kerstin,her er stadig flotte premier på gang,helt imponert her!!
    Er det ikke gøy å være julenisse???
    Nyt siste to dagene av påsken nå da:)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  2. Hei!

    Så herlig med alle disse flotte premiene du har:) vil veldig gjerne være med på denne trekning:)
    Ha en strålende dag!

    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Nok en flott giveaway hos dere :-) Supert.

    SvarSlett
  4. Jeg elsker interiørmagasiner, og hiver meg med på giveaway!
    Har linket til bloggen på fb siden min, blitt medlem og linker på bloggen!

    Ha en flott siste dag i påsken!

    SvarSlett
  5. Så flott,eg er med:)
    Ønske deg ein fin dag!

    SvarSlett
  6. Jeg er med, ønsker meg dette magasinet :o)
    deler på FB og er medlem
    Klem

    SvarSlett