torsdag 12. april 2012


















Ja som dere ser så skjer det ting her hos meg. 
Nå er det ny logo og en oppfriskning av bloggen som står for tur. 

Beklager at det vil være litt rotete her en liten stund fremover..Men sluttresultatet vil bli veldig bra.. 
Håper dere vil like det også.
Nye varer  er ankommet butikken. 
Dette er kjempetøffe ting.
Denne Cola kassen er bare helt rå.. 

Jeg ser for meg mange bruksområder med denne.Tøff og bruke til bord eller bare til  oppbevaring kanskje 
Puffen under her er laget av gamle tønner og har fått nytt liv..
Knall tøffe... 
Andre varer kommer etterhvert..



























Du har enda mulighet til å være med på GIVE AWAYEN vår..
Klikk på linken overfor å legg igjen en hilsen under innlegget du kommer til, del  innlegget på blogg eller FB..
Hele 18 kjempefine gaver som blir delt ut..

Jeg har også et GAVEKORT som skal deles ut , du har mulighet til å vinne 1000,- kr. Da må du trykke på Liker knappen på FB , når vi når 800 likere så vil vi trekke ut en heldig vinner..:

Vær med da..og del det med dine venner.... =)
Ønsker dere velkommen til en hyggelig handel i Baljen...






6 kommentarer:

  1. Cola kassen var helt super! Stilig! :)

    Ha en fin vårdag :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  2. Å du store for en skatt den colakassa er!Me like!!!
    Den hadde vært stilig til oppbevaring av sysaker, blonder o.l til redesign-putene mine :)
    Tønna var helt rå! En genial ide :)
    Ha en god ferd mot helg!
    Klem Konglemor :)

    SvarSlett
  3. Hei!

    Den cola kassen var bare kjempe stilig:)
    Fortsatt god kveld!

    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Åå så flott colakasse!! :) Masse flott dere har i butikken nå :)

    Ha en fin kveld!
    KLEMMER til deg!

    SvarSlett
  5. Den cola kassen passer fint her hos meg! Hehe..
    Må nok ta turen en dag i fremtiden! ha en fin kveld!

    SvarSlett