mandag 9. april 2012

Touch of Soul.



 Gullsmed Sigfrid Sannes
Driver nett butikken Touch of Soul
Hun  har egen blogg til butikken også Touch of Soul 


Den fysiske butikken hennes ligger i Inndalsveien Inndalsveien 47 C. 
Hun vil bli min nabo når vi har flyttet inn i nye lokaler... 
Og det gleder vi oss til begge to. Vi kommer til å ha en godt samarbeide fremover. 


Hun sponser med en nydelig nål . 

Dette er en kronenål som kan brukes til masse, jakke, sjall, hatten også bunaden er det noen som bruker den til.
I enden er det en stopper som låser nålen.
Den er laget i 925 sølv og med en håndlaget glass stein.
Verdi kr. 650







For å delta på denne give awayen må du gjøre følgende:
1. Du må bli medlem av bloggen vår.
(Link på høyre side)

2. Dele dette innlegget på FB siden og/eller bloggen din,
gjerne med en link på bloggen din .(Hvis du har blogg)
3.Legge igjen en hilsen under dette innlegget.
Har du ikke egen  blogg,
er det viktig at du legger igjen mail adressen din
slik at jeg kan sende deg en e-mail hvis du skulle være en av de heldige vinnerne..

Du må gjøre alle 3 pkt for å delta.

Du MÅ gå inn på dette innlegget for å legge igjen hilsen 


Vil også minne om muligheten for vinne gave kortet 
Klikk på linken under... 



2 kommentarer:

  1. Å ja tenk å vunnet en nål som skjønne Sigfrid har laget. Sigfrid og jeg spilte teater sammen da vi var tenåringer, så jeg kjenner godt til henne. Jeg deler på både FB og blogg.

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig nål. Blir gjerne med :)

    SvarSlett